Автовыкуп Ваз (VAZ) калина, приора, гранта, копейка

Зведення російського гіганта автомобілебудування – Волзького автомобільного заводу (ВАЗ) – почалося в 1967 році, після ретельної підготовки і вибору будівельного майданчика. 20 липня 1966 року ЦК КПРС і Рада міністрів, попередньо проаналізувавши 54 різних потенційних ділянок, визначився з місцем будівництва – було прийнято рішення побудувати новий найбільший в Союзі завод легкових автомобілів р. в Тольятті (Самарська область). Будівництво було оголошено ударною комсомольською будовою. Рада міністрів призначив заступника міністра автопромисловості Полякова Ст. Н. генеральним директором споруджуваного заводу, а Соловйова В. С. головним конструктором Автовазу. Згодом, тисячі людей, переважно молодь, були направлені в Тольятті на будівництво заводу-гіганта. Технічний проект будівництва був підготовлений італійським автомобільним концерном Fiat, з яким був укладений контракт на постачання основного технологічного обладнання і подальше навчання фахівців.

Срочный Автовыкуп Ваз

Одна з перших автомобілі емблем ВАЗУже через два роки після початку будівництва почали формувати трудові колективи заводських цехів. Головним чином працювати на ВАЗ йшли ті ж молоді люди, які його будували і виробляли монтаж обладнання. Завод планувався настільки великим і могутнім, а терміни запуску були настільки обмежені, що виробниче обладнання для ВАЗ виготовлялося на 844 машинобудівних заводах СРСР і 900 заводах інших соціалістичних країн, а також компаніями НІМЕЧЧИНИ, Італії, Англії, Франції, США та інших держав.

Автовыкуп vaz 2101
Автовыкуп vaz 2101

Завдяки старанням і важкої праці радянських людей 19 квітня 1970 року були проведені перші шість автомобілів ВАЗ-2101 «Жигулі». Таким чином, будівництво було закінчено на 3 роки раніше розрахованих при проектуванні 6 років. Конструкція перших «Жигулів» копіювала італійську модель Fiat-124 1966 року в базовій комплектації, але зі значними доробками. А матеріали і комплектуючі для автомобілів ВАЗ використовувалися виключно радянські.фото автомобіля ВАЗ 2101 – історія створення ВАЗ 2101

Перша черга заводу була прийнята в експлуатацію і запущена 24 березня 1971 року і була розрахована на випуск 220 тис. автомобілів в рік. А на початку наступного року була здана в експлуатацію друга черга Волзького автозаводу, також розрахована на випуск 220 тис. автомобілів в рік, таким чином, подвоївши виробничі потужності ВАЗа.

Перша модель ВАЗ замислювалася малопотужною (обсяг чотирициліндрового двигуна становив 1,2 л; потужність – 62 л. с. при 5 600 об/хв; максимальна швидкість – 140 км/год) і недорогою для величезного насичення споживчого ринку СРСР. У порівнянні зі своїм італійським прототипом, ВАЗ-2101 отримав задні барабанні гальма (замість дискових), які були більш довговічні і стійкі до забруднень. Враховуючи особливості радянських доріг, також був збільшений дорожній просвіт, посилені кузов і підвіска. У наступні роки перша модель ВАЗ вдосконалювалася, змінювалася комплектація. Але навіть у такій (первісною) модифікації ВАЗ-2101 випускався до 1982 року, ставши популярним і справді «народним» автомобілем.

Выкуп Автомобилей VAZ

Скупка ВАЗ 2109
1989 Зовнішньоторговельному об’єднанню «АвтоЛАДА» присуджено міжнародний приз ради торгових керівників «Трейд Лидерз Клаб» за вихід на провідні позиції в торгівлі та внесок у розвиток національної економіки африканських країн.

Автовыкуп vaz_2109Після розпаду Радянського Союзу АвтоВАЗ, як і всі інші вітчизняні промислові гіганти, вступив у смугу повної перебудови своєї діяльності. Криза виявився затяжним, але до середини 90-х років АвтоВАЗ зумів переламати ситуацію і поступово почав нарощувати виробництво.

Микролитражная ВАЗ 11113 «Ока»більше десятиліття залишається найбільш дешевим вітчизняним легковим автомобілем. В свій час її навіть готували на роль народного автомобіля і визначали місцем її виробництва гігантський промисловий комплекс в Єлабузі, маючи намір покінчити з багаторічним автомобільний дефіцитом. Але мрії і проекти так і залишилися нездійсненними, а настільки докучала АвтоВА3у збірка «Оки»була в середині 1990-х остаточно передана на заводи СеАЗ (який увійшов до складу Автовазу) і КамАЗ.

Автовыкуп ВАЗ-2110

Першою новою моделлю Волзького автомобільного заводу на пострадянських теренах стала так звана «десятка» – ВАЗ-2110 (LADA 110). Як і більшість вітчизняних підприємств ВАЗ важко пережив перші кризові роки, що настали з розпадом СРСР. Тому розроблена ще в 1989 році модель «десятки», вийшла із затримкою на три роки. Замість планованого 1992 року, автозавод налагодив виробництво нової моделі – чотирьохдверного седана ВАЗ-2110 лише в 1995 році, і фото автомобіля ВАЗ 2110 – історія створення і розвитку ВАЗ 2110постепенно став нарощувати виробництво автомобілів. Десята модель ВАЗа оснащувалася двома видами двигунів: 8-клапанним об’ємом 1,5 л і потужністю 79 к. с. або 16-клапанний об’ємом 1,6 л потужністю 92 к. с. Цей автомобіль по праву вважався моделлю більш високого класу з сімейства «Самара», здатної конкурувати з такими представниками закордонного автопрому, як Daewoo Nexia, Audi 80, або навіть Opel Astra першого покоління.

фото автомобіля ВАЗ 2115 лада – історія створення ВАЗ 2115Продолжая успішний досвід модифікацій випускалися раніше моделей, в 1997 році ВАЗ почав виробництво чотирьохдверного седана ВАЗ-2115, який є рестайлінговим спадкоємцем ВАЗ-21099. Нова модель отримала нову кришку і спойлер багажника з додатковим стоп-сигналом, пофарбовані в колір кузова бампера, нові задні ліхтарі, обтікали порогів, молдинги дверей і новий більш комфортний салон. Спочатку на автомобіль встановлювали карбюраторні двигуни объмом 1,5 або 1,6 л, але в 2000 році його почали постачати двигуном з розподіленим уприскуванням палива.

Автовыкуп ЛАДА Калина

Самими новими моделями Волзького автомобільного заводу є Лада Калина (Lada фото автомобіля ВАЗ 1119 ЛАДА Калина – історія створення і розвитку ВАЗ 1119 ЛАДА Калина Kalina) і Лада Пріора (Lada Priora). За європейською класифікацією перша ставитися до верхнього сегменту класу «В», а друга – до класу «С». Прототип Лада Калина демонструвався широкій публіці ще в 1999 році у форм-факторі хетчбека, а у 2000 році – у форм-факторі седана. Але виробництво цього автомобіля у вигляді седана було налагоджено лише в 2004 році, а хетчбек зійшов з конвеєра автозаводу в 2006 році. Ще через рік була випущена Лада Калина універсал. Виробник постійно проводить поліпшення і впроваджує різні модифікації сімейства Лада Калина. Також до 2012 року планується провести масштабне оновлення комплектацій і зміна зовнішнього вигляду для всього сімейства цих автомобілів.

Автовыкуп лада приора

Автовыкуп лада приорафото автомобіля ВАЗ 2170 ЛАДА приора – історія створення і розвитку ВАЗ 2170 ЛАДА пріора, Лада Пріора (ВАЗ 2170) стала на конвеєр автозаводу в березні 2007 року з кузовом седан. У наступні два роки був налагоджений випуск Пріори з кузовами хетчбек (у 2008 році) і універсал (в 2009 році). Фактично Лада приора є масштабно модифікованої спадкоємицею ВАЗ-2110. Ця модель оснащується двома видами двигунів: 8-клапанним потужністю 81 к. с. або 16-клапанним потужністю 98 л. с.

Незважаючи на всі старання вітчизняних автовиробників, в останні роки їх поступово витісняють з російського ринку автомобілі японського, азіатського і європейського виробництва. В період економічної кризи 2008-2009 року, який, напевно, найбільш болісно вдарив по автомобілебудівним підприємствам, АвтоВАЗ налагодив співпрацю з концерном Renault. Це послужило стимулом для отримання фінансової помочи від російського уряду і допомоги в освоєнні нових автомобільних технологій від партнерів з Renault. На виробничих потужностях ВАЗ французи планують налагодити виробництво автомобілів Renault, Nissan і Lada на єдиній платформі В0 (Logan), а також залишити виробництво російських автомобілів в нижньому ціновому сегменті.