Автовыкуп Hyundai

Автовыкуп Hyundai

Hyundai – один з найвідоміших корейських виробників автомобілів. Завдяки прекрасному поєднанню ціни і якості, автомобілі цього бренду стрімкими темпами захоплюють світовий ринок. Україна не стала винятком і на її території з’являється все більше офіційних представництв і сервісних центрів Hyundai. Незважаючи на те, що автомобілі досить надійні, все одно рано чи пізно доводиться робити невеликої або капітальний ремонт, а для цього потрібні якісні запчастини Hyundai.

На ТехноПортале можна придбати оригінальні запчастини Hyundai і неоригінальні автозапчастини. Найчастіше вони відрізняються вартістю, так що ціна неоригінальних запчастин Hyundai може бути нижче в кілька разів. Багато хто стверджує, що якість таких деталей помітно нижче, але це не так! Якщо говорити більш точно, то є ймовірність придбати неякісні запчастини, але, як правило, інші виробники випускають прекрасних запчастини, якість яких має дуже високий рівень. Наприклад, якщо вам потрібен повітряний фільтр, але ви не знайшли оригінальну йому заміну або сума для вас занадто велика, то можна купити повітряний фільтр ПОЛЬЩА або від компаній MAHLE ORIGINAL, KNECHT і т. д.

Історія одного з найбільших автовиробників почалася в 1967 році, коли Hyundai Engineering and Construction Company (Hyundai Construction Co., Ltd.), найбільше відома як будівельна та суднобудівна компанія, вирішила урізноманітнити свою діяльність, зайнявшись випуском автомобілів. Так було організовано підрозділ Hyundai Motor Company.
До речі, з вимовою назви цієї марки склалася справжня плутанина. Як тільки її не перекручує наш народ — можна почути і «Хьюндай» і «Хюндай» і ще дещо що, відверто непристойне. Насправді ж «Hyundai» вимовляється приблизно як «Хенде», хоча для наших широт допустимо буде і «Хендай» — так його навіть в офіційній рекламі називають, через неблагозвучність з точки зору російської мови офіційного називання. Між іншим, з корейського перекладається це як «рух в ногу з часом».
Перші автомобілі вироблялися за ліцензією Ford Motor Company. У 1972 році Hyundai увійшла в четвірку південнокорейських компаній, яким дозволено було виробляти автомобілі власної конструкції. Першим автомобілем власної конструкції став Hyundai Pony, над дизайном якого працювали фахівці з Italdesign. Модель з’явилася у продажу в 1975 році і випускалася десять років, після чого її змінила Pony другого покоління.

Hyundai Santa Fe II
Hyundai Santa Fe, друге пришестя

Успішний початок, як відомо, половина справи. Саме успіх з невеликим Pony і забезпечив Hyundai Motor розвиток, процвітання і стрімке зростання. Почали з’являтися досить непогані і, що найголовніше, доступні моделі. Так, модель Hyundai Excel (створена на заміну Ропу) була навіть була представлена до номінації на звання одного з найкращих продуктів, за версією журналу Fortune, причому основним критерієм була саме дуже низька для автомобіля з такими характеристиками вартість. Успіх в нижчому сегменті ринку дозволив компанії почати «сходження до вершини», зайнявшись більш представницькими автомобілями, начебто Hyundai Sonata. Втім, виробник назавжди залишився вірним і невеликим автомобілям, які досі становлять основу його слави — той же Hyundai Getz, наприклад.
У 1998 році відбувається поглинання іншої корейської компанії Kia Motors Corporation, в результаті чого утворюється Hyundai Kia Automotive Group, до складу якої і входить нині Hyundai Motor. Саме з цього року почалося становлення Hyundai як світового бренду. Була проведена реорганізація, вкладені значні кошти в розробку нових моделей, повсюдно починається агресивна рекламна компанія. Все це, в підсумку, і дозволило компанії стати одним з найбільших світових автовиробників і власником найбільших у світі автомобільних заводів.
Інше ж значуща подія відбувається в 2000 році, коли Hyundai Construction Co., Ltd. відокремлює від себе Hyundai Motor, роблячи його незалежною компанією зі штаб-квартирою в Сеулі. У тому ж році створюється і стратегічний альянс з DaimlerChrysler, з утворенням Daimler-Hyundai Truck Corporation — підприємством, яке повинно було займатися вантажівками і автобусами на корейському ринку. Протримався цей союз аж до 2004 року, після чого німці вирішили продати свою частку акції і відмовитися від будь-якого бізнесу з корейцями — не зійшлися характерами, так сказати.